. Revista de Educaţie Fizică, Sport şi Ştiinte Conexe
ANALIZA POTENŢIALULUI INTERN AL UNEI ORGANIZAŢII SPORTIVE PRIVIND FORŢELE DE VÂNZARE – PERSPECTIVÃ SWOT
25 iulie 2017
Domeniu:
Iulian-Marius DUMITRU, Rareş Alexandru PUNI

Rezumat 
În era în care marketingul şi-a demonstrat deja influenţa persuasiv-decizionalã şi eficienţa organizaţionalã, în România firmele din domeniul sportiv parcã se încãpãţâneazã sã accepte acest lucru. Organizaţiile româneşti de profil au la dispoziţie mai multe modalitãţi eficiente de colectare a informaţiei, de utilizare a canalelor de distribuţie, de promovare a vânzãrilor şi de implemenare a tehnicilor de marketing direct. Conştiente sau nu, organizaţiile sportive din România trebuie sã-şi îndrepte atenţia tot mai mult asupra acestor instrumente, tehnici şi metode. Alături de agenţii tradiţionali şi specifici de comunicare personală în sport, canalele sociale (prieteni, familie) şi lideri de opinie (sportivi-vedetă, jurnalişti), forţele de vânzare reprezintă varianta cea mai sigură şi profesională. Lucrarea îşi propune sã delimiteze statutul pe care forţele de vânzare îl au în prezent în organizaţiile sportive din România şi sã analizeze atuurile şi slãbiciunile acestor instrumente de marketing în contextul contemporan oferit de dinamica economico-socialã româneascã. 
DUMITRU.pdf
pdf